reklamacje

jak ją zgłosić?

Edukacja to obszar, w którym ważną rolę odgrywają stałe podnoszenie zarówno jakości usług, jak i obsługi Klienta. 

Każdy uczestnik szkolenia ma prawo oczekiwać, że:

  • zostaną spełnione założone cele szkolenia,
  • zostaną zapewnione komfortowe warunki pracy (o ile za organizację miejsca szkolenia odpowiada Change Institute),
  • prowadzący będzie posiadał wiedzę merytoryczną dotyczącą zagadnień szkoleniowych,
  • prowadzący szkolenie przeprowadzi zajęcia w sposób profesjonalny zgodnie ze specyfiką kształcenia osób dorosłych
  • w czasie szkolenia zostanie zrealizowany zakres merytoryczny szkolenia,
  • zostaną spełnione inne formalne warunki umowy.

    Do pobrania „Regulamin reklamacji usługi szkoleniowej” – pobierz
    Do pobrania „Formularz reklamacji usługi szkoleniowej” – pobierz

Jeśli chcesz skontaktować się z osobą odpowiadającą za właściwy przebieg procesu szkoleniowego, jakością obsługi zadzwoń lub napisz

Rafał guzowski

dyrektor biura

tel: 692-085-267 
e-mail: r.guzowski (małpa) nailscompanykrakow.pl